https://toyotabontottalkatresz.hu
Kísért a múlt - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Toyota és Lexus bontott, utángyártott és gyári új alkatrészek forgalmazása a napi legjobb árakon.

Árajánlatunkat kérje telefonon vagy mailben.

Ügyfeleink részére kedvező áron biztosítjuk a kívánt alkatrészek futárszolgálattal történő szállítását Magyarország területén belül.

 

 

Toyota és Lexus alkatrész szaküzlet és bontó nagyobb térképen való megjelenítéséhez kattints ide

Rólunk:

Cégünk 2000-ben alakult, és azóta Toyota és Lexus személyautó és kisteherautó alkatrészek értékesítésével foglakozik.

Forgalmazzuk az összes TOYOTA – IQ, Aygo, Yaris, Auris, Avensis, Camry, Celica, Prius, Urban Cruiser, RAV-4, Land Cruiser, Hiace, Hilux, Dyna, 4 Runner, Highlander, stb.- és LEXUS - IS200, IS220/250, RX300, RX400H, GS300, GS460, LS460, LS600 stb. – típusú gépkocsik alkatrészeit.

Bontott alkatrészeinket bevizsgálás után értékesítjük, és beszerelési garanciát adunk ezekre.

Gyári új alkatrészeinket raktárról vagy külföldi importból szerezzük be, rövid szállítási határidővel.

Új utángyártott alkatrészeinket raktárról vagy a lehető legrövidebb időn belül, lehetőleg a rendelési napon biztosítjuk ügyfeleinknek.

Minden nálunk vásárolt alkatrészre garanciát vállalunk.

Vevőink elégedettsége fontos számunkra, ha kérdése van szakképzett kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre elérhetőségeink valamelyikén.

Vállalunk szinte minden típushoz Németországi és Ausztriai importból gyári új és utángyártott új alkatrészek beszerzését kb. 3-5 munkanap alatt. Kérje árajánlatunkat.

Szponzorálás:

Your Profile & Followers List

Címkék:

2012 (5) 2015 (3) alkatrész (309) auris (5) autó (111) auto (13) autóbontás (254) autóbontó (256) autóbontók (99) autószalon (13) aygo fényszóró (3) benzinmotor (4) bontó (206) bontók (61) bontott alkatrész (246) bontott alkatrészek (204) corolla (4) cunami (6) detroit (4) digitális szolgáltatás (3) dizájn (5) dízel (3) elektromos (19) érintőképernyő (4) Európa (3) f1 (3) fejlesztés (4) fogyasztás (41) forma 1 (5) frankfurti autószalon (3) ft86 (6) futómű (3) genf (8) genfi autószalon (3) GT86 (4) gyár (3) gyári (244) gyári új alaktrészek (3) gyorsulási verseny (5) használt (252) haszonjármű (3) haszonjármű alkatrész (3) hibrid (117) hibrid hajtás (8) hibrid hajtáslánc (3) hibrid technológia (16) hilux (4) hűtőrács (3) Japán (9) japán (9) karácsony (3) karosszéria (9) kémfotó (3) környezetbarát (87) környezetkímélő (60) környezetvédelem (5) legújabb toyota prius (3) Lexus (17) lexus (115) lexus alkatrészek (196) lexus bontott alkatrészek (225) lexus ct 200h (7) lexus is f (6) lexus lfa (5) lexus ls (3) lexus ls 600 (3) Lexus reklámkampány (3) lóerő (5) lökhárító (4) megújuló lexusok (3) olcsó autó (6) párizsi autószalon (3) prius (23) Prius (5) rajzverseny (4) RAV4 (3) reklám (4) reklámkampány (3) rekord (4) sportautó (5) szedán (4) szerviz (13) tanulmányautó (3) teszt (5) toyota (183) Toyota (17) toyota alkatrész (252) toyota auris (4) Toyota Aygo (4) toyota bontó (246) toyota bontott alkatrészek (287) toyota camry (3) toyota corolla (5) toyota hibrid (21) toyota prius (13) Toyota Prius (4) toyota sportautója (3) Toyota Supra (3) toyota supra (3) toyota szerviz (15) toyota turbo (5) toyota yaris (7) tuning (3) turbófeltöltő (4) turbómotor (3) utángyártott (229) vásárlás (181) vezetési élmény (3) villanymotor (5) xix kerület (253) Yaris (4) További ajánlatok

Kísért a múlt

2010.11.27. 10:12 Toyota alkatrészek

Toyota Hiace Panel Van Long 2.5 D-4D HI

Amikor beültem az új Hiace-ba, kétszer is megnéztem a forgalmit. Igen, ezt az autót 2010-ben gyártották. Viszont akárhova néztem, a 90-es évek japán autógyártásának ismerős műszereit láthattam.

Míg mások vadul fejlesztik modern retró autóikat, addig a Toyota egyszerűen csak úgy hagyta. Az is gyorsan kiderült, ez a fapad változat, az extrát egy tetőcsomagtartó és a dupla DIN méretű USB-s rádió jelentette. Ilyenkor jön rá az ember, hogy mennyire elkényeztetik az importőrök, hiszen szinte nem is láttam mostanság haszonjárművet se tekerős ablakkal. Ez amúgy kiválóan sikerült, pár csavarással lehetett le-fel tekerni, egyáltalán nem hiányzott a villanyablak. És ősz révén a klíma sem, de azért nyáron jól jöhet.

De most inkább fűteni kellett, hiszen reggelenként már jeges szélvédő fogadott. Az üzemmeleg állapot gyorsabb elérésében segített a nagyobbacska Toyotákból már ismert PWR HEAT feliratú kapcsoló, ami amellett, hogy 1200-as fordulaton járatja a motort, egy kis villanyradiátorral melengeti is azt. Ebben a kocsiban az erősebb, 117 lóerős, 2,5 literes D-4D motor volt, de kapható gyengébb, 95 lóerőssel is. Az ötfokozatú váltó kicsit rövid volt, szemmel láthatóan városi használatra tervezték, az egyest ritkán kellett használni. Azért autópályán egy hatodikat el tudtam volna viselni, 90 km/h-nál 2400-at, 130 km/h-nál 3400-at forgott a motor, és 110 felett már egész hangossá vált plusz megérkezett a szélzaj is. A fogyasztás vegyes üzemben 8,7 liter lett. Folytatás...

A cikk forrása: totalcar.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://toyota-alkatresz.blog.hu/api/trackback/id/tr962510362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.