https://toyotabontottalkatresz.hu
Nem az elektronikus gázpedál okozta a Toyota akaratlan gyorsulásait - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Toyota és Lexus bontott, utángyártott és gyári új alkatrészek forgalmazása a napi legjobb árakon.

Árajánlatunkat kérje telefonon vagy mailben.

Ügyfeleink részére kedvező áron biztosítjuk a kívánt alkatrészek futárszolgálattal történő szállítását Magyarország területén belül.

 

 

Toyota és Lexus alkatrész szaküzlet és bontó nagyobb térképen való megjelenítéséhez kattints ide

Rólunk:

Cégünk 2000-ben alakult, és azóta Toyota és Lexus személyautó és kisteherautó alkatrészek értékesítésével foglakozik.

Forgalmazzuk az összes TOYOTA – IQ, Aygo, Yaris, Auris, Avensis, Camry, Celica, Prius, Urban Cruiser, RAV-4, Land Cruiser, Hiace, Hilux, Dyna, 4 Runner, Highlander, stb.- és LEXUS - IS200, IS220/250, RX300, RX400H, GS300, GS460, LS460, LS600 stb. – típusú gépkocsik alkatrészeit.

Bontott alkatrészeinket bevizsgálás után értékesítjük, és beszerelési garanciát adunk ezekre.

Gyári új alkatrészeinket raktárról vagy külföldi importból szerezzük be, rövid szállítási határidővel.

Új utángyártott alkatrészeinket raktárról vagy a lehető legrövidebb időn belül, lehetőleg a rendelési napon biztosítjuk ügyfeleinknek.

Minden nálunk vásárolt alkatrészre garanciát vállalunk.

Vevőink elégedettsége fontos számunkra, ha kérdése van szakképzett kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre elérhetőségeink valamelyikén.

Vállalunk szinte minden típushoz Németországi és Ausztriai importból gyári új és utángyártott új alkatrészek beszerzését kb. 3-5 munkanap alatt. Kérje árajánlatunkat.

Szponzorálás:

Your Profile & Followers List

Címkék:

2012 (5) 2015 (3) alkatrész (309) auris (5) autó (111) auto (13) autóbontás (254) autóbontó (256) autóbontók (99) autószalon (13) aygo fényszóró (3) benzinmotor (4) bontó (206) bontók (61) bontott alkatrész (246) bontott alkatrészek (204) corolla (4) cunami (6) detroit (4) digitális szolgáltatás (3) dizájn (5) dízel (3) elektromos (19) érintőképernyő (4) Európa (3) f1 (3) fejlesztés (4) fogyasztás (41) forma 1 (5) frankfurti autószalon (3) ft86 (6) futómű (3) genf (8) genfi autószalon (3) GT86 (4) gyár (3) gyári (244) gyári új alaktrészek (3) gyorsulási verseny (5) használt (252) haszonjármű (3) haszonjármű alkatrész (3) hibrid (117) hibrid hajtás (8) hibrid hajtáslánc (3) hibrid technológia (16) hilux (4) hűtőrács (3) japán (9) Japán (9) karácsony (3) karosszéria (9) kémfotó (3) környezetbarát (87) környezetkímélő (60) környezetvédelem (5) legújabb toyota prius (3) Lexus (17) lexus (115) lexus alkatrészek (196) lexus bontott alkatrészek (225) lexus ct 200h (7) lexus is f (6) lexus lfa (5) lexus ls (3) lexus ls 600 (3) Lexus reklámkampány (3) lóerő (5) lökhárító (4) megújuló lexusok (3) olcsó autó (6) párizsi autószalon (3) Prius (5) prius (23) rajzverseny (4) RAV4 (3) reklám (4) reklámkampány (3) rekord (4) sportautó (5) szedán (4) szerviz (13) tanulmányautó (3) teszt (5) Toyota (17) toyota (183) toyota alkatrész (252) toyota auris (4) Toyota Aygo (4) toyota bontó (246) toyota bontott alkatrészek (287) toyota camry (3) toyota corolla (5) toyota hibrid (21) Toyota Prius (4) toyota prius (13) toyota sportautója (3) Toyota Supra (3) toyota supra (3) toyota szerviz (15) toyota turbo (5) toyota yaris (7) tuning (3) turbófeltöltő (4) turbómotor (3) utángyártott (229) vásárlás (181) vezetési élmény (3) villanymotor (5) xix kerület (253) Yaris (4) További ajánlatok

Nem az elektronikus gázpedál okozta a Toyota akaratlan gyorsulásait

2011.02.26. 14:25 Toyota alkatrészek

Az utóbbi két évben a Toyotának közel 8 millió autót kellett visszahívnia beragadó és beakadó gázpedálok miatt, továbbá az amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Felügyelet is vizsgálatot indított az ügyben. A NASA mérnökei nem találtak arra utaló jelet, hogy az akaratlan gázadásokat az elektronikus rendszer és az elektromágneses interferencia okozta volna.    
  

 

2009-ben és 2010-ben a Toyota közel 8 millió autó hívott vissza a beragadó és beakadó gázpedálok miatt, amely miatt a Kongresszus sürgetésére az amerikai Nemzeti Közlekedésbiztonsági Felügyelet (NHTSA) átfogó vizsgálatot indított. Az NHTSA vizsgálatának eredményeképpen a Toyota 48,8 millió dollárt büntetést és kártérítést fizetett a különféle tavalyi biztonsági visszahívások során, korábban egy millió dollár volt a legnagyobb büntetés, amit a General Motorsra szabtak ki.

Az Amerikai Egyesült Államok Közlekedési Minisztériuma a tíz hónapig tartó vizsgálatsorozat után bejelentette, hogy a Toyota Motor Corporation járműveinél észlelt akaratlan gyorsulásoknál nem játszott szerepet az elektronikus rendszer és az elektromágneses interferencia.

 

 


Augusztusban az Obama-adminisztráció bejelentette, hogy a vizsgálat első hat hónapja során semmilyen hibát nem találtak a Toyota autóinak szoftveres vezérlésű elektronikai rendszereiben.
A NHTSA a vizsgálatok során a NASA mérnökeinek segítségét is igénybe vette. A NASA mérnökei nem találtak olyan elektronikus hibát a Toyota járművekben, ami a pillangószelep nagymértékű nyitásával veszélyhelyzetet teremthetett volna, akaratlan gyorsítást előidézve a járműnél.

Ezek szerint kizárólag az NHTSA által több mint egy évvel ezelőtt azonosított két mechanikus hiba - a "beragadó" gázpedál, és a gázpedál kialakítása, ami miatt a pedál beakadhat a padlószőnyegbe - az akaratlan gázadás egyetlen ismert oka. Jelentésükben a NASA mérnökei megvizsgálták a Toyota járművek elektronikai áramköreit, és több mint 280 000 módon analizálták a szoftverkódot, hogy kiderüljön, tartalmaz-e valamilyen lehetséges hibát, ami akaratlan gázadáshoz vezethet. "A NASA semmilyen bizonyítékot nem talált arra nézve, hogy a nagymértékű, akaratlan gázadás kiváltó oka elektronikus hiba lenne" - mondta Michael Kirsch, a NASA Tervező és Biztonsági Központjának (NESC) főmérnöke.
"A Toyota örömmel fogadta a NASA és az NHTSA megállapításait vállalatunk intelligens (ETCS-i) Elektronikus Gázpedál Vezérlő Rendszerével kapcsolatban, és nagyra értékeljük a vizsgálat alaposságát. Bízunk benne, hogy Amerika legkiválóbb mérnökeinek szigorú, tudományos igényű elemzése tovább erősíti majd a Toyota és Lexus járművek biztonságával kapcsolatos bizalmat. Reméljük, hogy ez a tanulmány megingatja majd a Toyota ETCS-i rendszerével kapcsolatos, minden alapot nélkülöző spekulációkat, hiszen bebizonyosodott, hogy kiválóan megtervezett, valós körülmények közt is behatóan tesztelt rendszerünk nem okozhatja a járművek akaratlan gyorsítását" - mondta Steve St. Angelo, a Toyota vezető minőségbiztosítási igazgatója.

A cikk forrása:www.a5.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://toyota-alkatresz.blog.hu/api/trackback/id/tr332661913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása