https://toyotabontottalkatresz.hu
A Toyota helyzete Európában - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Toyota és Lexus bontott, utángyártott és gyári új alkatrészek forgalmazása a napi legjobb árakon.

Árajánlatunkat kérje telefonon vagy mailben.

Ügyfeleink részére kedvező áron biztosítjuk a kívánt alkatrészek futárszolgálattal történő szállítását Magyarország területén belül.

 

 

Toyota és Lexus alkatrész szaküzlet és bontó nagyobb térképen való megjelenítéséhez kattints ide

Rólunk:

Cégünk 2000-ben alakult, és azóta Toyota és Lexus személyautó és kisteherautó alkatrészek értékesítésével foglakozik.

Forgalmazzuk az összes TOYOTA – IQ, Aygo, Yaris, Auris, Avensis, Camry, Celica, Prius, Urban Cruiser, RAV-4, Land Cruiser, Hiace, Hilux, Dyna, 4 Runner, Highlander, stb.- és LEXUS - IS200, IS220/250, RX300, RX400H, GS300, GS460, LS460, LS600 stb. – típusú gépkocsik alkatrészeit.

Bontott alkatrészeinket bevizsgálás után értékesítjük, és beszerelési garanciát adunk ezekre.

Gyári új alkatrészeinket raktárról vagy külföldi importból szerezzük be, rövid szállítási határidővel.

Új utángyártott alkatrészeinket raktárról vagy a lehető legrövidebb időn belül, lehetőleg a rendelési napon biztosítjuk ügyfeleinknek.

Minden nálunk vásárolt alkatrészre garanciát vállalunk.

Vevőink elégedettsége fontos számunkra, ha kérdése van szakképzett kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre elérhetőségeink valamelyikén.

Vállalunk szinte minden típushoz Németországi és Ausztriai importból gyári új és utángyártott új alkatrészek beszerzését kb. 3-5 munkanap alatt. Kérje árajánlatunkat.

Szponzorálás:

Your Profile & Followers List

Címkék:

2012 (5) 2015 (3) alkatrész (309) auris (5) auto (13) autó (111) autóbontás (254) autóbontó (256) autóbontók (99) autószalon (13) aygo fényszóró (3) benzinmotor (4) bontó (206) bontók (61) bontott alkatrész (246) bontott alkatrészek (204) corolla (4) cunami (6) detroit (4) digitális szolgáltatás (3) dizájn (5) dízel (3) elektromos (19) érintőképernyő (4) Európa (3) f1 (3) fejlesztés (4) fogyasztás (41) forma 1 (5) frankfurti autószalon (3) ft86 (6) futómű (3) genf (8) genfi autószalon (3) GT86 (4) gyár (3) gyári (244) gyári új alaktrészek (3) gyorsulási verseny (5) használt (252) haszonjármű (3) haszonjármű alkatrész (3) hibrid (117) hibrid hajtás (8) hibrid hajtáslánc (3) hibrid technológia (16) hilux (4) hűtőrács (3) japán (9) Japán (9) karácsony (3) karosszéria (9) kémfotó (3) környezetbarát (87) környezetkímélő (60) környezetvédelem (5) legújabb toyota prius (3) Lexus (17) lexus (115) lexus alkatrészek (196) lexus bontott alkatrészek (225) lexus ct 200h (7) lexus is f (6) lexus lfa (5) lexus ls (3) lexus ls 600 (3) Lexus reklámkampány (3) lóerő (5) lökhárító (4) megújuló lexusok (3) olcsó autó (6) párizsi autószalon (3) Prius (5) prius (23) rajzverseny (4) RAV4 (3) reklám (4) reklámkampány (3) rekord (4) sportautó (5) szedán (4) szerviz (13) tanulmányautó (3) teszt (5) Toyota (17) toyota (183) toyota alkatrész (252) toyota auris (4) Toyota Aygo (4) toyota bontó (246) toyota bontott alkatrészek (287) toyota camry (3) toyota corolla (5) toyota hibrid (21) toyota prius (13) Toyota Prius (4) toyota sportautója (3) toyota supra (3) Toyota Supra (3) toyota szerviz (15) toyota turbo (5) toyota yaris (7) tuning (3) turbófeltöltő (4) turbómotor (3) utángyártott (229) vásárlás (181) vezetési élmény (3) villanymotor (5) xix kerület (253) Yaris (4) További ajánlatok

A Toyota helyzete Európában

2011.05.21. 09:00 Toyota alkatrészek

Sajtóreggelin beszélgettek Didier LeRoy-val, a Toyota Motor Europe elnökével a cég helyzetéről, és a jövőjéről.

  

 

Természetesen szinte első témaként a március 11-i földrengés és az azt követő szökőár került szóba. Ennek utórengését Didier LeRoy úr másnap, azaz március 12-én a Toyota főhadiszállásának 47. emeletén személyesen is átélte, úgyhogy tudja, milyen hatásai vannak egy ilyen csapásnak.
Az eseménynek természetesen jelentős hatása van a Toyota európai működésére is, de ez csak rövid ideig fog tartani.
A jövővel kapcsolatban kiderült, hogy a munkamegosztás nem változik a Toyota konszernen belül. A fejlesztés központja továbbra is Japánban marad, de a helyi igényeket is figyelembe tudják venni a kihelyezett központoknak köszönhetően. Jelentős bevételi forrás egyébként a cég számára a szabadalmak-licenszek értékesítése, különösen a hibrid technológia terén elért eredményeik jövedelmezőek.

Elektromos autó-akkumulátorok terén például a világ legtöbb tapasztalatával rendelkeznek annak köszönhetően, hogy hárommillió hibridautójuk van az utakon világszerte.
Kitartanak azonban amellett, hogy az új technológiák alkalmazásával nem feltétlenül lesznek világelsők.

Csak akkor dobnak piacra valamit, ha azt a gazdaságosan tudják csinálni. Például a karbon alkalmazása terén is mindent tudnak, de még korainak tartják a nagy sorozatú gyártásban való alkalmazását. Dízel-elektromos hibrid teherautót már öt éve forgalmaznak Japánban, de személyautók számára nem látják értelmét a megoldásnak – a benzin-elektromos hibrid környezeti terhelése nagyságrendekkel marad el a dízel változattól.

Jelenleg nagyjából a Toyota eladások tíz százaléka hibrid autó Európában, ezt a számot hosszú távon szeretnék húsz százalékra növelni. Azon egyébként meglepődtek, hogy 2011 március-április hónapjában 25 százalék körül alakult ez az arány – mindez az első, hagyományos megjelenésű kompakt hibridnek, az Auris Hybridnek köszönhető. Könnyen lehet, hogy ez az arány továbbra is így marad, mivel hamarosan megkezdődik a Prius+ forgalmazása, és 2012 második felében megvásárolható lesz a Yaris Hybrid is.

A cikk forrása:www.automotor.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://toyota-alkatresz.blog.hu/api/trackback/id/tr842912237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása