A japánok másodszor is nekifutnak a luxuskupépiac meghódításának. Az SC 430-as legfeljebb félsikernek nevezhető, de az LC 600h néven emlegetett utód sokkal nagyobb szabásúnak ígérkezik.

Az SC kupé eleinte meglehetősen sikeres volt – elsősorban Észak-Amerikában, illetve Japánban, ahol Toyotaként forgalmazták –, de két-három év után eltűntek a vásárlók, mivel a japán modell nem volt sem elég érdekes külsejű, sem elég erős, hogy tartsa a lépést a német konkurensekkel.
A Lexusnál azonban abban bíznak, hogy csúcstechnikával és bátrabb formatervvel jobban szerepelhetnek, jobban megközelítve a Mercedes SL vagy a 6-os BMW eladási számait. Ha minden igaz, ebbe a modellbe is a bevált ötliteres, V8-as motor kerül, de nem önmagában. Az LS 600h-ból átvett hibrid rendszerrel játszva túlléphetik az 500 lóerőt, miközben a fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást elfogadható határok között tarthatják. Folytatás...
A cikk forrása: totalcar.hu