Ha a Toyota Prius formája Önnél kiveri a biztosítékot, de a maga módján szeretné megmenteni a Földet, akkor a hibrid Auris képében most itt a szolidabb alternatíva.
A Priusnál több mint egymillió forinttal jutányosabb az Auris HSD ára, így a ma kapható legolcsóbb full hibrid Néhány apróságtól eltekintve a HSD hibrid változat pont úgy néz ki, mint bármelyik Auris. Belesimul környezetébe, a feltűnésnek még a látszatát is kerüli, a Toyota „mindenkinek meg akarunk felelni” rögeszméjének egyik jeles képviselője. Így aztán csak a szemfülesebb megfigyelők szúrják ki az egyediséget jelentő kék emblémákat és a piciny, LED-es nappali menetfényt, a többség legfeljebb a „hibrid” feliratok láttán ráncolja a homlokát.
A Priusnál több mint egymillió forinttal jutányosabb az Auris HSD ára, így a ma kapható legolcsóbb full hibrid
Néhány apróságtól eltekintve a HSD hibrid változat pont úgy néz ki, mint bármelyik Auris. Belesimul környezetébe, a feltűnésnek még a látszatát is kerüli, a Toyota „mindenkinek meg akarunk felelni” rögeszméjének egyik jeles képviselője. Így aztán csak a szemfülesebb megfigyelők szúrják ki az egyediséget jelentő kék emblémákat és a piciny, LED-es nappali menetfényt, a többség legfeljebb a „hibrid” feliratok láttán ráncolja a homlokát.
Első blikkre a vezetési környezet is teljesen normálisnak tűnik. Persze hamar szembeötlik, hogy a fordulatszámmérőt teljesítmény-/töltésmérőre cserélték a „háromdés” hatású műszeregységben, a középkonzolon pedig a váltókulissza helyére pöttömnyi joystick (választókar) került. Amúgy a műszerfal jól áttekinthető, a minőségérzet példás, no és az Auris helykínálata is korrekt. A legfájdalmasabb különbséggel az ötödik ajtót feltárva szembesülünk: a padló alá telepített akkumulátortelep miatt a csomagtartó mérete 354-ről 279 literre zsugorodott. Ez bizony nagybevásárláskor, családi kiránduláshoz kicsinek bizonyul. Ráadásul a poggyásztér nemcsak kicsi, hanem szabálytalan alakú is, de a 60:40 osztású üléstámlák ledöntésével legalább bővíthető. Folytatás...