https://toyotabontottalkatresz.hu
Itt a legfontosabb Toyota - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Toyota és Lexus bontott, utángyártott és gyári új alkatrészek forgalmazása a napi legjobb árakon.

Árajánlatunkat kérje telefonon vagy mailben.

Ügyfeleink részére kedvező áron biztosítjuk a kívánt alkatrészek futárszolgálattal történő szállítását Magyarország területén belül.

 

 

Toyota és Lexus alkatrész szaküzlet és bontó nagyobb térképen való megjelenítéséhez kattints ide

Rólunk:

Cégünk 2000-ben alakult, és azóta Toyota és Lexus személyautó és kisteherautó alkatrészek értékesítésével foglakozik.

Forgalmazzuk az összes TOYOTA – IQ, Aygo, Yaris, Auris, Avensis, Camry, Celica, Prius, Urban Cruiser, RAV-4, Land Cruiser, Hiace, Hilux, Dyna, 4 Runner, Highlander, stb.- és LEXUS - IS200, IS220/250, RX300, RX400H, GS300, GS460, LS460, LS600 stb. – típusú gépkocsik alkatrészeit.

Bontott alkatrészeinket bevizsgálás után értékesítjük, és beszerelési garanciát adunk ezekre.

Gyári új alkatrészeinket raktárról vagy külföldi importból szerezzük be, rövid szállítási határidővel.

Új utángyártott alkatrészeinket raktárról vagy a lehető legrövidebb időn belül, lehetőleg a rendelési napon biztosítjuk ügyfeleinknek.

Minden nálunk vásárolt alkatrészre garanciát vállalunk.

Vevőink elégedettsége fontos számunkra, ha kérdése van szakképzett kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre elérhetőségeink valamelyikén.

Vállalunk szinte minden típushoz Németországi és Ausztriai importból gyári új és utángyártott új alkatrészek beszerzését kb. 3-5 munkanap alatt. Kérje árajánlatunkat.

Szponzorálás:

Your Profile & Followers List

Címkék:

2012 (5) 2015 (3) alkatrész (309) auris (5) auto (13) autó (111) autóbontás (254) autóbontó (256) autóbontók (99) autószalon (13) aygo fényszóró (3) benzinmotor (4) bontó (206) bontók (61) bontott alkatrész (246) bontott alkatrészek (204) corolla (4) cunami (6) detroit (4) digitális szolgáltatás (3) dizájn (5) dízel (3) elektromos (19) érintőképernyő (4) Európa (3) f1 (3) fejlesztés (4) fogyasztás (41) forma 1 (5) frankfurti autószalon (3) ft86 (6) futómű (3) genf (8) genfi autószalon (3) GT86 (4) gyár (3) gyári (244) gyári új alaktrészek (3) gyorsulási verseny (5) használt (252) haszonjármű (3) haszonjármű alkatrész (3) hibrid (117) hibrid hajtás (8) hibrid hajtáslánc (3) hibrid technológia (16) hilux (4) hűtőrács (3) Japán (9) japán (9) karácsony (3) karosszéria (9) kémfotó (3) környezetbarát (87) környezetkímélő (60) környezetvédelem (5) legújabb toyota prius (3) lexus (115) Lexus (17) lexus alkatrészek (196) lexus bontott alkatrészek (225) lexus ct 200h (7) lexus is f (6) lexus lfa (5) lexus ls (3) lexus ls 600 (3) Lexus reklámkampány (3) lóerő (5) lökhárító (4) megújuló lexusok (3) olcsó autó (6) párizsi autószalon (3) Prius (5) prius (23) rajzverseny (4) RAV4 (3) reklám (4) reklámkampány (3) rekord (4) sportautó (5) szedán (4) szerviz (13) tanulmányautó (3) teszt (5) Toyota (17) toyota (183) toyota alkatrész (252) toyota auris (4) Toyota Aygo (4) toyota bontó (246) toyota bontott alkatrészek (287) toyota camry (3) toyota corolla (5) toyota hibrid (21) Toyota Prius (4) toyota prius (13) toyota sportautója (3) toyota supra (3) Toyota Supra (3) toyota szerviz (15) toyota turbo (5) toyota yaris (7) tuning (3) turbófeltöltő (4) turbómotor (3) utángyártott (229) vásárlás (181) vezetési élmény (3) villanymotor (5) xix kerület (253) Yaris (4) További ajánlatok

Itt a legfontosabb Toyota

2011.09.03. 09:00 Toyota alkatrészek

Ősszel a Frankfurti Autószalonon tartják az új Toyota Yaris világpremierjét, a harmadik generációs modellt már láttuk korábban, most a részleteket is felfedte a japán gyár.

 

 

 

 

Az új Yaris a B-szegmensben "versenyez", amely a teljes eladások 26 százalékát, 4 millió darabot tesz ki évente, vagyis a legnagyobb szeletét adja a piacnak.  A kisautó sikere az egész Toyota európai helyzetét befolyásolja.

A szegmensben a benzinmotorok dominálnak, a kocsik kétharmada ilyen. Bár az utóbbi években nagy arányban nőtt az egyterű és szabadidő-autók aránya, de továbbra is a ferdehátúak a legnépszerűbbek a kisautók között.
A Toyota nem bízza a véletlenre a dolgot, a Yaris pontosan követi a szegmens fenti leírását. Saját meghatározásuk szerint a második generációs Yaris erősségei között szerepelt a tágasság, a tartósság, a sokoldalúság, a hatékony motorok és könnyű vezetés városi környezetben.

A harmadik generáció megalkotásakor mindezt megtartva a minőségen, a dinamikán, a városi vezethetőségen és a multimédiás megoldásokon akartak fejleszteni.
Az új Yaris 3885 mm hosszú, miután tíz centivel megnyúlt, ami elsőre soknak hat, de látva, hogy az összes konkurens hasonló módon fejlődött, már nem is tűnik fel.

Az új modell elődjéhez hasonlóan 1695 mm széles, ugyanakkor a magassága 20 mm-t csökkenve 1510 mm. Mindez együtt a korábbinál nyúlánkabb formát eredményez. A tengelytávolság 2,51 méter, 5 centivel több mint eddig, ami biztosan sokat javított az autó stabilitásán.
Az utastér kialakításánál az első számú szempont a vezetőközpontúság volt. A vezető és az első utas tere egyértelműen megosztott, hangsúlyozva, hogy a jelenlegi ergonómiában a vezető a fontosabb. Ennek legfőbb jele, hogy a műszerfal már nem középen, hanem a hagyományosabb megoldás szerint, a vezető előtt kapott helyet. Az alapmodellt leszámítva középen az új 6,1 colos érintőképernyőt találjuk, ebben kap helyet a Google navigáció és a tolatókamera is.

Elődjénél is tágasabb belsőt rejt a Yaris, ami hosszúságban a tengelytáv bővüléséből fakad, de szélességben is bővült 30 mm-t az utastér. A Toyota állítása szerint hátul a kategória legnagyobb lábhelye várja az utasokat. A csomagtartó 12 literrel bővebb, mint korábban, 286 literes.

A Toyota minőségi utasteret ígér, jó anyagokkal és összeszereléssel. Látványra ez meg is van.
Továbbra is háromféle motorral készül a kisautó, melyek közül kettő benzines, egy pedig dízel. A háromhengeres 1,0 literes motor 69 lóerős, míg az 1,33 literes négyhengeres továbbra is 99 LE-t teljesít. A legtakarékosabb a 90 lóerős, 1,4-es turbódízel, amellyel 3,9 literes  szabványos fogyasztást mértek.

A kisebbik benzines ötfokozatú manuális sebességváltóval készül, erősebb társaihoz alapesetben hatfokozatú kézi kapcsolású szerkezet társul. Pluszpénzért azonban utóbbiakhoz automata is választható. Egyik sem hagyományos. A dízelhez hatfokozatú, kuplungpedál nélküli, robotizált manuális váltó kérhető, amely önállóan is képes kapcsolgatni, az erősebb benzineshez pedig egy folyamatosan váltózó áttételű automata társulhat, amelyben hét virtuális fokozatot alakítottak ki kézi kapcsolás esetére. Utóbbi a kormány mögötti fülekkel irányítható.

A Toyota tervei szerint minden modellje elérhető lesz a jövőben hibridként is, ez alól a Yaris sem kivétel.

A cikk forrása:www.vezess.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://toyota-alkatresz.blog.hu/api/trackback/id/tr233163579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása