Jövőre jön a hibrid kivitel; addig könnyített szerkezettel és ultramodern infotainment rendszerrel kényezteti a hazai technika-rajongókat a harmadik generációs kisautó.
Nem kisebb presztízsű forrásból, mint a Lexus LFA konstrukciójából merített tapasztalatok alapján hozták létre az új, harmadik generációs Yaris padlólemezét. Szupersportkocsikhoz méltó menetdinamikát persze hiába várunk az autótól, ám az ott tanultak révén az autó tömege kisebb, ugyanakkor a vázszerkezet merevsége nagyobb lett. Az itt és az egyéb szerkezeti elemeken alkalmazott módosításoknak (pl. keskenyebb gumiabroncsok, üreges stabilizátorok, tologatható hátsó ülésmechanizmus elhagyása) köszönhetően az új Yaris 20 kilóval könnyebb elődjénél, noha a teljes hossz 10, a tengelytáv 5 milliméterrel gyarapodott.
A Toyota hivatalosan október elsejétől forgalmazza az új Yarist, ám már most nyolcvan aláírt szerződéssel rendelkeznek, ami az év végéig betervezett 380 darabos eladás fényében (a zsebkendőnyire zsugorodott hazai kisautó-piacon pedig különösen) ígéretes teljesítmény.
Fapados kivitelében négy légzsákkal, nem egészen 2,9 millió forinttól indul a Yaris, 3,3 millióért pedig már nem csak klíma, de érintőképernyős, Bluetooth streaming-es Toyota Touch audiorendszer is kerül az autóba.
Utóbbit felárért nem csak teljes térképes navival, de Google Local Search, SMS írás/olvasás funkcióval, valamint számos egyéb mellett egy Facebook alkalmazással is kibővíthetjük, amivel menet közben (na jó, félreállva) is turkálhatunk a közösségi oldalon.
A cikk forrása:www.technet.hu