https://toyotabontottalkatresz.hu
Hárommillió egy kábelért - Toyota Prius Plug-In Hybrid - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Toyota és Lexus bontott, utángyártott és gyári új alkatrészek forgalmazása a napi legjobb árakon.

Árajánlatunkat kérje telefonon vagy mailben.

Ügyfeleink részére kedvező áron biztosítjuk a kívánt alkatrészek futárszolgálattal történő szállítását Magyarország területén belül.

 

 

Toyota és Lexus alkatrész szaküzlet és bontó nagyobb térképen való megjelenítéséhez kattints ide

Rólunk:

Cégünk 2000-ben alakult, és azóta Toyota és Lexus személyautó és kisteherautó alkatrészek értékesítésével foglakozik.

Forgalmazzuk az összes TOYOTA – IQ, Aygo, Yaris, Auris, Avensis, Camry, Celica, Prius, Urban Cruiser, RAV-4, Land Cruiser, Hiace, Hilux, Dyna, 4 Runner, Highlander, stb.- és LEXUS - IS200, IS220/250, RX300, RX400H, GS300, GS460, LS460, LS600 stb. – típusú gépkocsik alkatrészeit.

Bontott alkatrészeinket bevizsgálás után értékesítjük, és beszerelési garanciát adunk ezekre.

Gyári új alkatrészeinket raktárról vagy külföldi importból szerezzük be, rövid szállítási határidővel.

Új utángyártott alkatrészeinket raktárról vagy a lehető legrövidebb időn belül, lehetőleg a rendelési napon biztosítjuk ügyfeleinknek.

Minden nálunk vásárolt alkatrészre garanciát vállalunk.

Vevőink elégedettsége fontos számunkra, ha kérdése van szakképzett kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre elérhetőségeink valamelyikén.

Vállalunk szinte minden típushoz Németországi és Ausztriai importból gyári új és utángyártott új alkatrészek beszerzését kb. 3-5 munkanap alatt. Kérje árajánlatunkat.

Szponzorálás:

Your Profile & Followers List

Címkék:

2012 (5) 2015 (3) alkatrész (309) auris (5) autó (111) auto (13) autóbontás (254) autóbontó (256) autóbontók (99) autószalon (13) aygo fényszóró (3) benzinmotor (4) bontó (206) bontók (61) bontott alkatrész (246) bontott alkatrészek (204) corolla (4) cunami (6) detroit (4) digitális szolgáltatás (3) dizájn (5) dízel (3) elektromos (19) érintőképernyő (4) Európa (3) f1 (3) fejlesztés (4) fogyasztás (41) forma 1 (5) frankfurti autószalon (3) ft86 (6) futómű (3) genf (8) genfi autószalon (3) GT86 (4) gyár (3) gyári (244) gyári új alaktrészek (3) gyorsulási verseny (5) használt (252) haszonjármű (3) haszonjármű alkatrész (3) hibrid (117) hibrid hajtás (8) hibrid hajtáslánc (3) hibrid technológia (16) hilux (4) hűtőrács (3) Japán (9) japán (9) karácsony (3) karosszéria (9) kémfotó (3) környezetbarát (87) környezetkímélő (60) környezetvédelem (5) legújabb toyota prius (3) Lexus (17) lexus (115) lexus alkatrészek (196) lexus bontott alkatrészek (225) lexus ct 200h (7) lexus is f (6) lexus lfa (5) lexus ls (3) lexus ls 600 (3) Lexus reklámkampány (3) lóerő (5) lökhárító (4) megújuló lexusok (3) olcsó autó (6) párizsi autószalon (3) Prius (5) prius (23) rajzverseny (4) RAV4 (3) reklám (4) reklámkampány (3) rekord (4) sportautó (5) szedán (4) szerviz (13) tanulmányautó (3) teszt (5) toyota (183) Toyota (17) toyota alkatrész (252) toyota auris (4) Toyota Aygo (4) toyota bontó (246) toyota bontott alkatrészek (287) toyota camry (3) toyota corolla (5) toyota hibrid (21) toyota prius (13) Toyota Prius (4) toyota sportautója (3) toyota supra (3) Toyota Supra (3) toyota szerviz (15) toyota turbo (5) toyota yaris (7) tuning (3) turbófeltöltő (4) turbómotor (3) utángyártott (229) vásárlás (181) vezetési élmény (3) villanymotor (5) xix kerület (253) Yaris (4) További ajánlatok

Hárommillió egy kábelért - Toyota Prius Plug-In Hybrid

2013.03.01. 09:00 Toyota alkatrészek

A Toyota elsősége és érdemei vitathatatlanok a hibrid hajtású autók területén. Több évtizedre és több mint 5 millió autóra visszanyúló tapasztalattal a háta mögött látta elérkezettnek az időt arra a japán autógyár - mely a 2012-es eredményei alapján a világ legnagyobbja -, hogy olyan hibriddel álljon an agyközönség elé, amely nem csak 3-5 km-t, hanem annál jóval nagyobb távolságot is képes megtenni tisztán elektromos üzemmódban. Ez az autó a Toyita Prius Plug-In Hybrid.

toyot_prius_plugin_2.jpg 

Kívülről csak a márka fanatikusai, vagy a nagyon szakértői szemmel néző laikusok számára tűnhet fel, hogy nem egy sima Prius-szal, hanem egy Plug-In változattal hozta össze a sors.
Az apró árulkodó jegyek kimerülnek a nappali világítás megvalósításában, illetve abban, hogy mindkét oldalra került a hátsó sárvédőkön egy-egy "tanksapka" fedél.
Az egyik - bal oldali - valódi, azt kell kinyitni ahhoz, hogy benzinnel fel lehessen tölteni a Plug-In Prius tartályát. A másik, jobboldali ajtó mögött kapott helyet az elektromos töltőkábel csatlakozója. Ide, és egy teljesen átlagos konnektorba kell bedugni az autóhoz járó - és a címben is említett - töltőkábel megfelelő végét.

A ma kapható elektromos autókhoz képest sokkal rövidebb idő, néhány óra alatt teljesen feltölthető a Plug-In Prius akkumulátora, igaz az elektromos üzemben megtehető távolság sem veszi fel a versenyt a villanyautókéval.

Egy városon belüli napi ingázáshoz általában ez is elegendő, feltéve, hogy otthon, vagy az iroda parkolójában lehetőség nyílik a töltésre. Ebben az esetben amíg a várost nem hagyja el a Plug-In Prius, a folyékony hajtóanyagról meg is lehet feledkezni. Ami a nagy előnye a tisztán elektromos autókkal szemben, hogy nem kell amiatt aggódni, hogy a rendelkezésre álló energiával vajon megtehető-e az oda-vissza út, ugyanis a benzinmotor segítsége mindig rendelkezésre áll.


A kétségkívül előremutató autóval kapcsolatban csak az a kérdés, hogy valóban megéri-e a 3 millió Ft körüli felárát a kb. 30-rel nagyobb elektromos hatótávolság? Pénzügyi oldalról vizsgálva a kérdést, a válasz nemleges, főleg, ha az elektromos töltés nem minden esetben megoldott. Környezetvédelemi és innovációs oldalról közelítve már nagyobb a hasznossága, még akkor is, ha normál hibridként használva a benzinfogyasztása is pont annyi, 5,0 liter körül alakul városban.

A cikk forrása:http://www.portfolio.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://toyota-alkatresz.blog.hu/api/trackback/id/tr725110654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása