https://toyotabontottalkatresz.hu
Gyártásba kerül a legvadabb Lexus - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Toyota és Lexus bontott, utángyártott és gyári új alkatrészek forgalmazása a napi legjobb árakon.

Árajánlatunkat kérje telefonon vagy mailben.

Ügyfeleink részére kedvező áron biztosítjuk a kívánt alkatrészek futárszolgálattal történő szállítását Magyarország területén belül.

 

 

Toyota és Lexus alkatrész szaküzlet és bontó nagyobb térképen való megjelenítéséhez kattints ide

Rólunk:

Cégünk 2000-ben alakult, és azóta Toyota és Lexus személyautó és kisteherautó alkatrészek értékesítésével foglakozik.

Forgalmazzuk az összes TOYOTA – IQ, Aygo, Yaris, Auris, Avensis, Camry, Celica, Prius, Urban Cruiser, RAV-4, Land Cruiser, Hiace, Hilux, Dyna, 4 Runner, Highlander, stb.- és LEXUS - IS200, IS220/250, RX300, RX400H, GS300, GS460, LS460, LS600 stb. – típusú gépkocsik alkatrészeit.

Bontott alkatrészeinket bevizsgálás után értékesítjük, és beszerelési garanciát adunk ezekre.

Gyári új alkatrészeinket raktárról vagy külföldi importból szerezzük be, rövid szállítási határidővel.

Új utángyártott alkatrészeinket raktárról vagy a lehető legrövidebb időn belül, lehetőleg a rendelési napon biztosítjuk ügyfeleinknek.

Minden nálunk vásárolt alkatrészre garanciát vállalunk.

Vevőink elégedettsége fontos számunkra, ha kérdése van szakképzett kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre elérhetőségeink valamelyikén.

Vállalunk szinte minden típushoz Németországi és Ausztriai importból gyári új és utángyártott új alkatrészek beszerzését kb. 3-5 munkanap alatt. Kérje árajánlatunkat.

Szponzorálás:

Your Profile & Followers List

Címkék:

2012 (5) 2015 (3) alkatrész (309) auris (5) auto (13) autó (111) autóbontás (254) autóbontó (256) autóbontók (99) autószalon (13) aygo fényszóró (3) benzinmotor (4) bontó (206) bontók (61) bontott alkatrész (246) bontott alkatrészek (204) corolla (4) cunami (6) detroit (4) digitális szolgáltatás (3) dizájn (5) dízel (3) elektromos (19) érintőképernyő (4) Európa (3) f1 (3) fejlesztés (4) fogyasztás (41) forma 1 (5) frankfurti autószalon (3) ft86 (6) futómű (3) genf (8) genfi autószalon (3) GT86 (4) gyár (3) gyári (244) gyári új alaktrészek (3) gyorsulási verseny (5) használt (252) haszonjármű (3) haszonjármű alkatrész (3) hibrid (117) hibrid hajtás (8) hibrid hajtáslánc (3) hibrid technológia (16) hilux (4) hűtőrács (3) Japán (9) japán (9) karácsony (3) karosszéria (9) kémfotó (3) környezetbarát (87) környezetkímélő (60) környezetvédelem (5) legújabb toyota prius (3) lexus (115) Lexus (17) lexus alkatrészek (196) lexus bontott alkatrészek (225) lexus ct 200h (7) lexus is f (6) lexus lfa (5) lexus ls (3) lexus ls 600 (3) Lexus reklámkampány (3) lóerő (5) lökhárító (4) megújuló lexusok (3) olcsó autó (6) párizsi autószalon (3) prius (23) Prius (5) rajzverseny (4) RAV4 (3) reklám (4) reklámkampány (3) rekord (4) sportautó (5) szedán (4) szerviz (13) tanulmányautó (3) teszt (5) Toyota (17) toyota (183) toyota alkatrész (252) toyota auris (4) Toyota Aygo (4) toyota bontó (246) toyota bontott alkatrészek (287) toyota camry (3) toyota corolla (5) toyota hibrid (21) toyota prius (13) Toyota Prius (4) toyota sportautója (3) toyota supra (3) Toyota Supra (3) toyota szerviz (15) toyota turbo (5) toyota yaris (7) tuning (3) turbófeltöltő (4) turbómotor (3) utángyártott (229) vásárlás (181) vezetési élmény (3) villanymotor (5) xix kerület (253) Yaris (4) További ajánlatok

Gyártásba kerül a legvadabb Lexus

2016.01.25. 09:00 Toyota alkatrészek

Négy évvel ezelőtt az Észak-Amerikai Nemzetközi Autókiállításon leleplezett Lexus LF-LC Concepttől egy emberként fogott padlót a közönség. A 2+2 üléses kupé tanulmány merész vonalvezetésével mindenkit rabul ejtett, sokan reménykedtek a sorozatgyártásában. Nos, eljött az idő, íme az LC 500, amely formájával a lehető leghűségesebb maradt a tanulmányhoz, egyúttal a Lexus formatervezés új evolúciós lépcsőfokát is jelképezi.

 2016_naias_lexus_lc_500_010_384d6fc1836e6e64479891affa7dd02d3bd83c64.jpg

A tervezők mindent megtettek, hogy az LF-LC dizájnmegoldásait átörökítsék a sorozatgyártású változatba. A fő stílusjegyeket, a karosszériaarányokat és a vizuális dinamizmust sikerült átmenteni. Az LC 500 atletikus, aerodinamikus alakú alakú, érzéki domborulatok, emocionálisan telített formák és gyönyörűen lejtő tető jellemzik.

A fényszórók is új formában jelennek meg, feledhetetlen tekintettel ruházva fel az autót. A tripla LED-es fényszórók lenyúlnak egész a lökhárító aljáig, az L-alakú nappali fények pedig külön egységként jelennek meg. A hátsó világítóegységek rímelnek az elsőkre, L-alakot formáznak. A diffúzor és az aktív hátsó szárny segít úton tartani az autót nagy sebességnél. A kerékjáratokban 20 vagy 21 colos kovácsolt alumínium felnik foroghatnak.

A barna bőrkötéses utastér egyfelől sportos hangvételű, a pilótára fókuszál, másfelől rendkívül elegáns.  Az első ülések komoly oldaltartást adnak, ugyanakkor hosszú távon is kényelmet nyújtanak. A minőség és az ergonómia elsőrangú, a volán mérete például ideális, a magnézium váltófülek pedig kiválóan kézre esnek. Az autóban a legújabb generációs Lexus infotainment rendszer is helyet kapott, s a biztonsági asszisztens rendszerek arzenálja is teljes.

A 4,76 méter hosszú, 1,92 méter széles és 1,34 méter magas LC 500 az első Lexus, ami a márka új, globális hátsókerék-hajtású padlólemezére épül. Az utasok mélyen ülnek az autóban, a kerekeket kitolták a sarkokba, a tengelytáv hosszú, a hajtáslánc java része pedig az első tengely mögé került. Egyebek mellett az akkumulátort áthelyezték hátulra, a súlyelosztás így közel tökéletes.

A Lexus LC 500 szíve az RC F és GS F modellekből ismert szívóüzemű 5 literes V8-as erőmű, ami sima járásával, jó reakcióképességével és érzelmes hangjával már bizonyított. A 32-szelepes, kovácsolt hajtókarokkal és titánium szelepekkel felszerelt alumínium blokk 467 lóerőt és 527 Nm nyomatékot ad le. A motorhoz csappantyús sportkipufogó-rendszer csatlakozik, ami lúdbőröztető előadást nyújt. Az erő egy új fejlesztésű, 10-fokozatú (!) váltóművön keresztül jut el a hátsó kerekekhez. A szerkezet könnyebb és kisebb egy nyolcsebességes szerkezetnél, kapcsolási ideje pedig vetekszik egy duplakuplungos váltóéval. Pontos adatok egyelőre nem állnak rendelkezésre, de az LC 500 becsült gyorsulása 4,5 másodperc 96 km/órára. A lassításról hatékony fékrendszer gondoskodik, elöl 6-, hátul 4-dugattyús féknyergekkel.

Azt még nem lehet tudni, hogy az autó mikor kerül a márkakereskedésekbe, de nagy érdeklődéssel várjuk.

A cikk forrása: http://www.autoblog.hu/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://toyota-alkatresz.blog.hu/api/trackback/id/tr968299468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása