Ismét a Lexus lett az Egyesült Államok legsikeresebb prémiumautókat gyártó cége: összesen 229 329 kocsit értékesítettek a 2010-es évben, amivel megint beelőzték a német riválisokat.
A verseny egyre szorosabb: 2009-ben még 19 473 autóval adott el többet a Lexus a BMW-nél – 2010-ben ez a szám 9 216-ra csökkent. Az idén is második helyezett BMW ugyanis 220 113 autót értékesített az USA-ban. A harmadik a Mercedes-Benz lett 216 448 eladással, ami 14 százalékos növekedést jelent a cég életében.
Az elemzők szerint a Toyotát érintő visszahívások jelentős mértékben hozzájárultak a Lexus térvesztéséhez, de a német riválisok erősödése nem csak ennek köszönhető: a BMW és a Mercedes évről-évre többet költ reklámokra, marketingstratégiájuk agresszív.
Az Audi ugyan 23 százalékkal adott el több autót idén, de még így sem veszélyes az élmezőnyre: ők idén lépték át először a 100 ezres bűvös határt
A cikk forrása: totalcar.hu