https://toyotabontottalkatresz.hu
Priusból építettek hullámvasutat - Toyota és Lexus új vagy bontott alkatrészek

Toyota és Lexus bontott, utángyártott és gyári új alkatrészek forgalmazása a napi legjobb árakon.

Árajánlatunkat kérje telefonon vagy mailben.

Ügyfeleink részére kedvező áron biztosítjuk a kívánt alkatrészek futárszolgálattal történő szállítását Magyarország területén belül.

 

 

Toyota és Lexus alkatrész szaküzlet és bontó nagyobb térképen való megjelenítéséhez kattints ide

Rólunk:

Cégünk 2000-ben alakult, és azóta Toyota és Lexus személyautó és kisteherautó alkatrészek értékesítésével foglakozik.

Forgalmazzuk az összes TOYOTA – IQ, Aygo, Yaris, Auris, Avensis, Camry, Celica, Prius, Urban Cruiser, RAV-4, Land Cruiser, Hiace, Hilux, Dyna, 4 Runner, Highlander, stb.- és LEXUS - IS200, IS220/250, RX300, RX400H, GS300, GS460, LS460, LS600 stb. – típusú gépkocsik alkatrészeit.

Bontott alkatrészeinket bevizsgálás után értékesítjük, és beszerelési garanciát adunk ezekre.

Gyári új alkatrészeinket raktárról vagy külföldi importból szerezzük be, rövid szállítási határidővel.

Új utángyártott alkatrészeinket raktárról vagy a lehető legrövidebb időn belül, lehetőleg a rendelési napon biztosítjuk ügyfeleinknek.

Minden nálunk vásárolt alkatrészre garanciát vállalunk.

Vevőink elégedettsége fontos számunkra, ha kérdése van szakképzett kollégáink szívesen állnak rendelkezésükre elérhetőségeink valamelyikén.

Vállalunk szinte minden típushoz Németországi és Ausztriai importból gyári új és utángyártott új alkatrészek beszerzését kb. 3-5 munkanap alatt. Kérje árajánlatunkat.

Szponzorálás:

Your Profile & Followers List

Címkék:

2012 (5) 2015 (3) alkatrész (309) auris (5) autó (111) auto (13) autóbontás (254) autóbontó (256) autóbontók (99) autószalon (13) aygo fényszóró (3) benzinmotor (4) bontó (206) bontók (61) bontott alkatrész (246) bontott alkatrészek (204) corolla (4) cunami (6) detroit (4) digitális szolgáltatás (3) dizájn (5) dízel (3) elektromos (19) érintőképernyő (4) Európa (3) f1 (3) fejlesztés (4) fogyasztás (41) forma 1 (5) frankfurti autószalon (3) ft86 (6) futómű (3) genf (8) genfi autószalon (3) GT86 (4) gyár (3) gyári (244) gyári új alaktrészek (3) gyorsulási verseny (5) használt (252) haszonjármű (3) haszonjármű alkatrész (3) hibrid (117) hibrid hajtás (8) hibrid hajtáslánc (3) hibrid technológia (16) hilux (4) hűtőrács (3) japán (9) Japán (9) karácsony (3) karosszéria (9) kémfotó (3) környezetbarát (87) környezetkímélő (60) környezetvédelem (5) legújabb toyota prius (3) lexus (115) Lexus (17) lexus alkatrészek (196) lexus bontott alkatrészek (225) lexus ct 200h (7) lexus is f (6) lexus lfa (5) lexus ls (3) lexus ls 600 (3) Lexus reklámkampány (3) lóerő (5) lökhárító (4) megújuló lexusok (3) olcsó autó (6) párizsi autószalon (3) Prius (5) prius (23) rajzverseny (4) RAV4 (3) reklám (4) reklámkampány (3) rekord (4) sportautó (5) szedán (4) szerviz (13) tanulmányautó (3) teszt (5) toyota (183) Toyota (17) toyota alkatrész (252) toyota auris (4) Toyota Aygo (4) toyota bontó (246) toyota bontott alkatrészek (287) toyota camry (3) toyota corolla (5) toyota hibrid (21) Toyota Prius (4) toyota prius (13) toyota sportautója (3) Toyota Supra (3) toyota supra (3) toyota szerviz (15) toyota turbo (5) toyota yaris (7) tuning (3) turbófeltöltő (4) turbómotor (3) utángyártott (229) vásárlás (181) vezetési élmény (3) villanymotor (5) xix kerület (253) Yaris (4) További ajánlatok

Priusból építettek hullámvasutat

2011.06.08. 09:00 Toyota alkatrészek

Autóként már bevált, most lássuk, mi mindenre használható még – ez a gondolat vezérelte a Toyotát, amikor elindította társadalmi célú projektjét. A vurstlira azért talán ők sem gondoltak.


A videó forrása:www.youtube.com/watch

Az elképzelés bolond, de van benne ráció. A hullámvasút tulajdonképpen nem más, mint kötött pályán mozgó járműszerelvény, amelyet a létező legzöldebb és leginkább megújuló energiaforrás: a gravitáció hajt. A végén azonban meg is kell állítani valahogy a kocsikat, és ezen a ponton képzelték ez az alkotók bevonni a Priust, pontosabban annak regeneratív fékrendszerét.


Az alkotók persze nem a Kingda Kán kezdtek, hanem valamivel kisebb léptékben: egy garázsban felépítettek egy néhány tíz méteres sínpályát, amelyre nagyjából három méter magasból gurul rá a kocsi. A lejtő alján 24 km/óra sebességgel haladt a kibelezett-felezett Prius, és innen kezdett el fékezni a rendszer; az indulástól a teljes megállásig összes 6000 watt elektromos energiát állított elő a hibrid hullámvasút.
A tervezők azért nem romboltak le minden illúziót. Felépítettek egy sor világítótáblát, amelyeket a vidámparkokban szokásos, hagyományos, tehát nagy fogyasztású villanykörtékkel tűzdeltek tele, pont 5000 wattnyival.

Innentől már világosan látható az elképzelés: azt szerették volna megnézni, hogy legalábbis laboratóriumi szinten létre lehet-e hozni egy önfenntartó vidámparkot. Nos…
A kísérlet során annyi könnyítést azért adtak maguknak az alkotók, hogy nem közvetlenül a Prius által megtermelt áramot vezették át a fogyasztókhoz, az ugyanis az elvi megoldáson kívül komoly mechanikai problémákat vetett volna fel. Ehelyett csaltak egy kicsit: külön áramforrásról táplálták a lámpákat, szigorúan annyi árammal, amit a Prius fékrendszere megtermelt…


Nyilván sokan értelmetlen időfecsérlésnek vélik ezt a projektet, ők abban nyerhetnek megnyugvást, hogy a Toyota felhívására jelentkező kreatív elmék mintegy két tucat további kísérletet is felvázoltak, a napelemekkel hajtott elsősegély-sátortól a hibrid kerekesszéken és az önjáró bevásárló-kocsin át az ostorcsapás-nyaksérülés ellen védő fejtámlák technológiáját hasznosító bukósisakokig. Az öt győztest május 9-én hirdeti ki a Toyota – ha a hullámvasút is dobogóra kerül, majd sikítunk!

A cikk forrása:www.technet.hu
 

A bejegyzés trackback címe:

https://toyota-alkatresz.blog.hu/api/trackback/id/tr362927536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása